mandag 15. mai 2017

Gode Ønsker - DT nordsalten hobbyklubb

Heisann. I dag vil jeg vise dere en pez-boks som jeg har pyntet og dekorert. 
nordsalten-hobbyklubb har gående en utfordring denne måneden - nytt liv eller resirkuler. 
Så jeg har hatt denne boksen stående på hyllen en stund, så den paset jo perfekt nå. Vi har fått digi til å bruke i teamet. Så det har jeg fargelagt med flexmarkers. 
Her kommer et lite bilderas. håper dere liker den.








Håper dere vil bli med på utfordringen.

***

Blir med på disse utfordringene:


kaboks - 31.5





4 kommentarer:

Linda's Dillerier sa...

Jeg digger gjenbruk!! Herlig motiv og flott fargelagt, digger blomster oppsetningen din. Takk for at du deltar hos KaBoks.

Annelen sa...

Flott den boksen blei. Kjekt når man kan få bruke det man tar vare på :) Takk for at du deltar i blomsterutfordringa til Papirlosjen.
DT-Annelen

Gitte sa...

Hvor er den dåse bare blevet flot. Tak for inspirationen.
1000 tak for din deltagelse i Kaboks udfordringen.
Hilsen DT Gitte

Monica Langedal sa...

Nydelig boks med masse flott pynt! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Monica